Medezeggenschapsraad

MR
Alle ouders/verzorgers kunnen meedenken en meepraten over de school. Dit kan via de medezeggenschapsraad (MR). In deze raad zitten drie ouders/verzorgers, die om de drie jaar worden gekozen. Drie teamleden maken deel uit van de medezeggenschapsraad.

De raad geeft adviezen en neemt besluiten over onderwerpen die met het beleid van de school te maken hebben. Je kunt contact opnemen met de MR via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

GMR
In de gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR) hebben een leerkracht en een ouder/verzorger zitting. De GMR bestaat uit leden van de 9 openbare scholen van Stichting SOM. Tijdens deze vergaderingen worden bovenschoolse zaken behandeld.

Hoofdweg 50A
4411AR Rilland